środa, 26 listopada 2014

26/11/14 total white look



jacket_sh   pants_mango   t-shirt, watch_granashop

Gdyby ludziom dano możliwość stworzenia sobie własnego kamuflażu mój na pewno byłby utrzymany w odcieniach bieli. Sami spójrzcie, zakłada sobie człowiek taki biały uniform i nikt na ulicy go nie dostrzega, zwłaszcza kiedy przechadza się ulicami pełnymi kamienic. Ich elewacja sprawia, że idealnie wtapia się w ściany, będąc dla przechodniów kimś w rodzaju czapki niewidki. Dla takiego obserwatora jak ja, który uwielbia bezkarnie przyglądać się ludziom to opcja idealna. 

Podziel się tym wpisem!

22 komentarze

  1. Jeny!! Ale mnie zachwyciłaś!! Jest klasa! ogromna! Przepiękna marynarka, całość idealna. WOW!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Cię :)
    Zapraszam do siebie :) dopiero zaczynam, ale kto wie, może Ci się u mnie spodoba :)
    fochzprzytupem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie i ponadczasowo:)

    pozdrawiam serdecznie;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacja.
    Bardzo podoba mi się ten look.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja :D Naprawdę udana !!! Jak dla mnie strzał w 10 :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie i stylowo! Bardzo podoba mi się ten zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  7. black&white - uwielbiam w każdym wydaniu!

    OdpowiedzUsuń
  8. przepięknie! kopertówkę masz idealną!

    OdpowiedzUsuń
  9. Very simple but very beautiful!
    I takes some courage to wear a white look (from my point of view).
    It looks great!

    All the best
    Matthias

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowity look! Jaram się tą torebką <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Perfekcja! Uwielbiam biało-czarne zestawy, a ten to mistrzostwo! Uwielbiam!!

    OdpowiedzUsuń
  12. chcę taką marynarkę, rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny look i w moich ulubionych kolorach;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Patrząc na ten cudny outfit zapragnęłam lata albo chodzby wiosny

    OdpowiedzUsuń